Werkwijze
Bij de eerste afspraak vind altijd een intake plaats. Tijdens de intake worden uw huidklachten besproken, algehele gezondheid, verwachtingen en wordt een behandelplan met u besproken. Afhankelijk van de tijd die de intake in beslag neemt wordt er meteen een behandeling gestart of wordt hiervoor een nieuwe afspraak ingepland.
Wij vragen u mee te nemen naar de intake:
- Een verwijsbrief van uw huisarts of specialist (bij de behandelingen die in aanmerking komen voor vergoeding)
- Het pasje van uw zorgverzekering
- Een legitimatiebewijs (identiteitsbewijs, paspoort of rijbewijs)
Afspraak annuleren of verzetten
Het kan voorkomen dat u de afspraak moet annuleren of verzetten. Meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren. Afspraken kunnen telefonisch en per e-mail worden geannuleerd. De annulering wordt door SkinCare geregistreerd op het moment dat er gebeld is, de voicemail ingesproken werd of de e-mail door SkinCare is ontvangen.
Bij het niet op tijd afzeggen of niet nakomen van de afspraak zullen wij de eerste keer € 20 voor de gereserveerde behandeltijd in rekening te brengen. Bij navolgende keren behoudt SkinCare het recht om 100% van de behandelkosten in rekening te brengen. Het is niet mogelijk om deze kosten te declareren bij de zorgverzekeraar.